måndag 23 juni 2008

det blåser!

var precis ute med erik och fyfan vad det ska blåsa, jag frös verkligen, precis som en kall vinterdag. hemskt att det blir så nu under den så kallade sommaren.. jag som antagligen alla andra ettor på olympiaskolan, har inte fått mina betyg hemskickade ännu, förstår inte vad meningen med att dryga sig i en månad är bra för. i och med att jag beger mig till polen om ca 3 veckor så vore det ganska uppskattat att ha fått reda på sina slutgiltiga betyg tills dess. släkten kommer ju klart att undra och vad säger man då? det är ju ganska klart vad jag fått i dem flesta ämnena, men jag undrar t.ex om jag fick mvg i engelska & samhällskunskap.. annars så blir man nästan lite ångestladdad nu när man inte gör någonting alls om dagarna, och man kommer ångra det senare när sommaren börjar närma sig sitt slut. samtidigt så finns det heller ingenting att göra om dagarna? de flesta av mina vänner jobbar & det är dåligt väder.. det finns liksom inte stranden som utväg, nej nej. jag har i alla fall laddat upp med 3 filmer inför kvällen/natten så det blir nice, något kul får gärna hända inom kort!

Inga kommentarer: