söndag 15 mars 2009

when the darkness comes i'll light the night with stars

igår gick det inte så jätte lugnt till. fredrik dök upp runt halv 7 tiden och kevin anslöt sig strax därefter, med lite snack och musik var vi på topphumör och tog bussen till ramlösa station för att sedan byta till tåget mot bjuv. lokalen vi kom till, även kallad "Folkets hus"- i bjuv då, var faktiskt väldigt stor och där var en hel del människor, uppskattningsvis 60-70 pers. dock kulminerade det upp mot 110-120 pers misstänker jag. jag hade kul, och fler såna här stora bra och roliga fester är välkomna, har varit lite torrt på den fronten!

dessutom är jag 18år om 40 dagar ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frågan är vad du firar mest? Att du fyller 18 år, eller att du har haft mig på msn i 2 år?

ckay sa...

både och! jag drar ju förmodligen ut på krogen och firar dessa två stora event!