torsdag 12 mars 2009

pancakes

efter att endast ha haft en lektion idag så kom jag hem ganska tidigt och bryggde kaffe. jag slog mig ner vid datorn och snackade lite med camilla som berättade att hon hade ätit eller skulle göra pannkakor (är inte säker på vilket det var) så jag blev också sugen på att prova göra pannkakor. värt att nämnas är ju att jag aldrig någonsin gjort pannkakor förr. så jag ringde mamma och fick receptet och satte igång med lagandet. jag brände varenda pannkaka haha! theo hörde av sig och ville komma över, vilket hon också gjorde och tillsammans gjorde vi ett nytt försök och då gick det faktiskt bra, det blev gott! även camilla anslöt sig senare till min och theos pannkakslagning och sedan även kevin. vi satt och pratade och mös tills klockan tickade iväg och snön började falla i vild fart. nu sitter jag och gör allt som har med läxa att göra, fyfan vad jobbigt :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du behöver hjälp med läxor/steka pannkakor kan du ju säga till mig, vi är ju trots allt grannar ;) :D

ckay sa...

ska bli! anna misstänker jag? :)