tisdag 10 mars 2009

pustar ut och är nöjd

efter den allmänt sega skoldagen idag (skoldag och skoldag, föreläsningsdagen är väl ett bättre begrepp för att beskriva dagen), så kom jag hem och hade inte mycket mer än 1 timme och dryga 20 minuter kvar innan jag skulle träna. var inte direkt optimistisk när jag bytte om och joggade bort dem kanske 100 metrarna som jag har bort till heden (där jag tränar fotboll). jag klagade hela tiden för mamma om hur trött jag var och egentligen inte hade något sug alls att träna, och fick därav beröm av mamma då hon tyckte att det var bra att jag hade disciplin och ändå gick och tränade. jag kan ju konstatera att jag inte längre är trött, utan snarare jävligt pigg. jag misstänker att jag precis hade mitt livs hårdaste träningspass, har aldrig någonsin haft det så jobbigt, men det känns för jävla bra efteråt, därav titeln - jag pustar ut och är nöjd!

Inga kommentarer: