torsdag 12 februari 2009

Snabba cash!

igår var en läsdag så att säga, spenderade några timmar med boken som ska vara utläst idag. har fått ledigt ett bra antal samhällskunskaps lektioner i syfte för att läsa, men det har inte riktigt blivit så mycket läsande som det var tänkt från början. nu har jag en del sidor kvar, men uppgiften kring hela grejen är att skriva en bokanalys och analysera de tre personer som boken kretsar kring. boken är däremot jävligt bra och den rekommenderas, ni kanske undrar hur jag kan tycka den är så bra och ändå inte har läst ut den? jag är, och har nog aldrig heller riktigt varit, den där bokläsartypen. sitter i vilket fall som helst nu och skriver min analys för fulla muggar, efter det blir det att plugga till engelska provet imorgon, sen är jag helt fri i en vecka, såsom ni andra också är, men ändå! detta lovet ska jag ta det väldigt lugnt, precis som jag gör på övriga lov också! aaah!

Inga kommentarer: