onsdag 4 februari 2009

ski skiii!

idag var det hestra på schemat! fick gå upp jävligt tidigt, fast jag var inte speciellt trött. var piggare än vad jag brukar vara på morgnarna fastän att jag då i vanliga fall stiger upp runt 07.30 tiden. bussen dit var väl ganska dryg, men det var ändå kul på ett sätt, då man hade något att se fram emot. väl på plats gick jag självsäkert in och hämtade ut alla grejer som jag behövde sen tog åkte jag och kevin en runda. jag hade inte åkt skidor på 4år så det gick väl lite smått därefter i början. det tog några timmar, och när det var 2½ timme kvar, så började jag få grepp om det hela och så gick det mycket bättre. det är just då det är så jävla kul, dock synd att det är en så lång process dit haha, i alla fall för mig. bussen hem var också seg, men efter att man vilat och återhämtat sig lite så var det bara kul och mysigt att prata och chilla tillsammans med övriga från klassen. nu sitter jag här hemma, ganska hungrig, måste ta något att äta. skulle gärna åka på någon skidsemester någon gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

snällt! mysigt att chilla med övriga från klassen. oss då? :( eller du kanske känner dig så hemma i vår klass så du ser E som din egen klass också?! ;)