fredag 13 februari 2009

lov!

äntligen är det lov, och det har jag sannerligen sett fram emot enormt. ska bli skönt att bara kunna gå och lägga sig när man vill utan att behöva vara rädd att man kommer få alldeles för lite sömn inför kommande skoldag. nej nej, nu ska det sovas mycket, sittas uppe länge, och njutas mycket! började dagen idag på ett ganska stressigt sätt, snoozade lite som jag alltid gör tills jag helt enkelt slocknade utan att ställa in ny snooze tid. då vaknar jag av att mamma väcker mig klockan exakt 07.41, och bussen som jag skulle ta gick 07.47. fy fan tänkte jag och reste mig upp ur sängen och fick panik, tog på mig kläderna borstade tänderna och fick skita i frukost, fick dock pengar av mamma så att jag kunde köpa något att äta i skolan. missade bussen med kanske 15-20 sekunder. så på 6 minuter alltså, från att jag steg upp tills att jag var ute vid busshållsplatsen, det tog 6 minuter. jag är sjukt stolt över hur jäääääävla snabb jag var haha. nu är jag sugen på att gå ut och fira att det är lov (y).

har också gjort en ny header, den är rätt chill! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Omen så kul för Calle K att det är lov nu då. Linda ska till skolan på måndag och ha naturkunskap, kul va?

ckay sa...

låter skitkul!