tisdag 17 februari 2009

it's kinda hard to look back on all the good times.

har inte tänkt på att skriva sedan lovet drog igång, vill däremot påpeka att jag är glad att det är lov, att man bara kan sova hur länge man vill och allt det dära. annars så var jag och festade på fredagen, eller ja fest och fest. vi fick första inte komma in, och när vi väl fick komma in så tog det så pass lång tid för oss att ta oss dit att folket hann skingras. efter det drog vi på en efterfest och sov över där. på lördagskvällen, eller alla hjärtans dag, whatever you prefer, så var jag och mös hos ekke med åslund. runt 12-slaget gick jag några få meter bort till nicolina och umgicks med henne, daniella, camilla och theo. runt 3-tiden började vi traska hem, och sedan sov jag ljuvligt. på söndagen blev det lan med kevin, så vi packade ner hans datorn tog över allt hit, packade upp sen var det bara att köra igång. runt halv 8 på måndagmorgonen tog det stopp för mig, och då vilade jag i cirka 3 timmar sen var jag igång igen, då passade kevin på att vila också. så alltså igår kväll höll vi på tills, eller jag höll på tills klockan 12, sedan sov jag så himmelskt djupt och vaknade inte förrän 15.00 idag. nu sitter jag här och dricker lite cola och lyssnar på musik. har precis kopplat ur kevins dator, han är hemma och går med sin hund för att sedan återkomma hit.

nu gäller det bara att sysselsätta sig resten av lovet också :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ditt lov äcklar mig!