tisdag 7 oktober 2008

rubrik X

jag kommer inte på vilken rubrik jag ska sätta på dagens/detta inlägg, så jag väljer helt enkelt att kalla den för X. igår hade jag rätt mycket läxa, men jag tyckte att jag fixade det gallant, hann till och med att träffa ida i ca två timmar också, så jag är nöjd med min prestation. idag var en ganska seg skoldag, man är inte så värst motiverad så här i början av veckan, känner mig mest motiverad på fredagar, skoldagen i sig är ju jobbig och de flesta lektionerna är tråkiga, men det är ju friheten och att man kan pusta ut efter skolan som är så skönt. det är lite utav en känsla som motiverar, därför vill jag alltid ha så kul som möjligt på helgerna, så att jag inte ångrar mig sen och istället kan se fram emot att ha lika kul nästa. har lyckats helt okej den senaste tiden.

efter skolan idag så gled jag ner till mezo där ida och petra satt och fikade, vi pratade lite sen skulle både dem och jag dra oss hemåt. kom hem och åt potatismos och köttbullar, haha. nu ska jag snart bege mig till gymmet, första gången på några dagar, har blivit allt för mycket slappande av vissa anledningar.. skärpning.

Inga kommentarer: