lördag 18 oktober 2008

avtänd som fan

har ni någonsin varit på en fest, velat dra hem, men känt er tvungna att stanna? det är hemskt och jag var med om det igår. vi var på fest, vill inte nämna namn osv, det gör situationen bara onödigt personlig, men visst det var rätt kul i början, lite mindre folk än vanligt, men det funkade. sedan försvann lite folk, tex. jt blev utkickad och vi bestämde oss för att dra, men då ville ekke och åslund stanna kvar. åslund i hopp om att få bli hemskjutsad väntade tålmodigt, jag hade redan sedan tidigare velat dra mig hemåt men ville inte direkt gå hem själv, skulle dessutom inom åslund först. så runt klockan 12 stack i princip alla, vi var max 10 personer kvar och jag gick och la mig på golvet och somnade, blev väckt av åslund vid 2 som då sa att vi kunde börja röra oss hem. en timme senare var jag hemma och somnade in djupt. i nuläget känner jag mig extremt avtänd från festandet, det har tappat sin glans, troligen pga att jag i snart ett å ett halvt år festat. har nog missbrukat det eller vad man ska säga haha.

idag ska jag i alla fall hem till åslund och spela mängder med fifa, åslund ska få stryk som vanligt! :) senare ikväll ska vi ha gäster, så jag dissar en utekväll nu, ska bli mysigt!

Inga kommentarer: