lördag 4 oktober 2008

den som söker finner svar

usch, vaknade idag helt jävla bakis av att mamma väckte mig med en arg röst. "du gör mig orolig, kunde inte sova på hela natten!". vad ska man göra? jag märkte inte att min mobil bara dog :(. om vi då istället spolar tillbaks tiden 10 timmar eller något. så var jag på fest hos veronica, andra festen hon har within such short time, det var något roligare denna gången än förra. men även som sist, så förvandlades festen till öppet hus och vem som helst kunde i princip klampa in utan några större bekymmer. tro fan att en laptop blir stulen då? sånt suger. det var minsann en riktig fest, mycket folk, mycket dricka, mycket dans och lite bråk. nu förtiden är det ju en idealisk fest, kanske inte på något positivt sätt, men allt ends up that way anyways.

idag blev jag erbjuden att följa med philip på HIF, vip-style. så det bar minsann av till olympia och när jag skulle in så stannar tjejen som kollar min biljett "hej, du är calle va?" jag svarar lite chockat "eh, ja.", hon; "jag känner ida" fortfarande lite små förvånad svarar jag "haha, vad trevligt!" och sen går jag och philip vidare och får vars en gratis cola av adam och lindholm.

själva matchen var ju knappt sann i början, såg ut som om HIF lekte ut elfsborg, men det blev en stor matchvändning i andra halvlek då elfsborg bara pressade och pressade. de hade kunnat vinna matchen, men istället slutade det 2-2 (2-0).

ikväll är det fest igen, trots att jag är lite små sjuk, dvs, misstänker att jag har lite nätt feber, är förkyld och har ont i halsen. men 18års fest är 18års fest. tungt! (b)

Inga kommentarer: