lördag 18 juli 2009

carry me, embrace me!

Igår var det firande av Therese, som hade 18års fest. Jag som igår skulle ta min allra sista penicillin tablett, struntade i att förtära någon form av alkoholhaltiga drycker. Däremot gick det mindre bra för vissa på den fronten haha. Det var verkligen kul att träffa folk från klassen, då det ändå gått en och en halv månad ungefär nu sedan vi slutade (eller det kanske är mindre). Efteråt stack jag, Kevin, Ebba & Camilla hem till Kevin och efterfestade. På bussen hem träffade vi även Raymond (Kevins lillebror) som tog med sitt sällskap, på så sätt samlades ett skönt gäng och efterfestade hos Kevin, sjukt soft. Ikväll är det ännu en 18års fest, fast denna gången lär det bli mer fart i mig. See you on the battlefield, huehue. :)

Sen får jag även göra reklam för den bästa låten alltså;

Dead by April - Carry me

Carry me, embrace me,
What all we now lose,
This is not true
I am falling, falling
I am falling, falling

Inga kommentarer: