fredag 12 juni 2009

sommarlov + sjuk? :(

Idag slutade skolan och det var ändå med glädje som man tog sig till skolan, även om avslutningar egentligen bara är så himla onödiga. Att samlas i aulan där treorna spårar ut med öronbedövande sång hit & dit, och sjunger sina "vem vill gå i tvåan nu?"-ramsor. Det dem inte förstår är att det vill väl inte vi heller? Därför vi börjar trean, morons. Jag personligen ser inte fram emot min student, livet får inte flyga förbi bara så där, vill inte stå inför mitt livs, troligen, största val..

Efter skolan bjöd Ebba W mig på en bakad potatis med kycklingröra på Haket, och så mös vi och pratade, jag, ebba, emilia & sarah. När jag kom hem var jag så pass trött att jag bara slocknade i sängen, när jag väl vaknade hade jag ont i huvudet och ont i halsen. Just nu sitter jag och fryser, och det känns som om jag sväljer taggtråd. Trevlig avslutning va?

1 kommentar:

Linda - Livet är rosa! sa...

Njut av ditt sista år Calle, njut i vartenda motgång, för det kommer inte tillbaka. Nej, det är över nu :(.