torsdag 18 juni 2009

Midsommar

Idag gick mitt abonnemang ut, vilket är skönt eftersom att det i längden blev en jävla plåga att betala alla mina övertrasseringar haha. Hade tänkt mig att skaffa Halebop nu och ingå i GratisSMS-klubben! Alla mina mobilpengar går i vanliga fall åt att skicka sms, och fria sms kommer kännas oerhört skönt!

I måndags var jag fortfarande lite halvkrasslig, men kände ändå, efter lite påtryckningar från vänner, att jag skulle gå ut på krogen, smart tyckte jag, men att dricka och festa när man inte är helt kry kan sluta på olika sätt. För min del var det verkligen ingenting som gick snett under kvällen, det var däremot en väldigt trevlig afton, och aldrig förr har så många från RDB varit 18 år! Det riktiga helvetet kom däremot inte förrän på morgonen, för att uttrycka mig på ett förståeligt sätt, så var min bakfylla efteråt bland dem jävligaste jag upplevt. Ända in idag har jag fortfarande ont i huvudet, men om det är bakfyllan som fortfarande härjar är jag osäker på, troligen inte, har väl inte riktigt återställt vätskebalansen ännu.

Imorgon är det midsommar, en trevlig högtid faktiskt, hade hur kul som helst förra året och hoppas på att ha minst lika roligt i år! Det planeras en RDB middag, which is lovely, alltid trevligt!

Glad midsommar folks!

1 kommentar: