fredag 26 juni 2009

Bad luck

Under sommarens hittills finaste dagar har jag varit sängliggandes, har verkligen haft otur. Jag blev sjuk samma dag som lovet började, och har inte varit frisk ännu, känns verkligen som att jag missar en hel del.. Jag skaffade även nytt nummer, nytt kontantkort, men det funkar inte på mobilen verkar det som sjukt skumt (mobilen är inte operatörslåst vad jag vet), men ska prova kortet i en av pappas mobiler och se om det funkar. Man känner sig onekligen handikappad utan mobil, när ingen kan nå en och man kan inte nå någon heller. Hade jag bara fått det till att funka hade jag haft 3000 sms per månad fram till 30 september, hur bra som helst! Idag är den tredje dagen som jag går på pencilin och jag börjar känna mig bättre, min hals är inte lika svullen längre och det gör inte längre lika ont att svälja. Doktorn på Vårdcentralen visste inte riktigt vad jag hade, om det var Halsfluss eller Körtelfeber (men vad jag läst, så brukar Körtelfeber oftast läkas av sig själv) men det jag haft nu har varit riktigt jävligt. Att ha riktigt ont i halsen är nog bland det jävligaste som finns, och jag hoppas verkligen att jag kommer slippa det i framtiden..

Inga kommentarer: