torsdag 27 mars 2008

smärta..


en onsdagkväll som började bra, vi kom till en trevlig fest med mycket folk, men kvällen slutade illa.. nämligen på sjukhuset.. jag, kevin och erik var på väg hem vid 12 tiden, då två killar ville prata med mig, självfallet stannade jag upp eftersom att kevin hade snackat lite med dem innan.. innan jag visste av det blev jag skallad, fick 4 slag i ansiktet, blev knäad 3 gånger i ansiktet, fick slag mot magen osv.. jag märkte hur det strömmade blod från alla möjliga ställen från ansiktet och det var hemskt. kevin ringde polisen och jag fick direkt åka in på sjukhuset.. så min dag idag har jag från klockan 10.00 - 19.00 spenderat på sjukhuset.. kan säga att det inte var så kul.. jag har fått en fraktur på näsbenet och måste eventuellt dra rätt näsan på måndag :(



en bild på hur jag såg ut igår på sjukhuset, kan ju lugnt konstatera att det är en mildt utseende jämfört med idag.

1 kommentar:

Levinare sa...

Du får typ ta en bild... , Typ "Dagen-efter-foto"