måndag 3 mars 2008

helgen är slut

nu vart helgen över, och jag måste säga att det har ändå känts som om den var längre än vad den egentligen var. då menar jag inte att den va tråkig, utan den var hur kul som helst, när man har kul och tiden går långsamt, kan det bli bättre? :D

i fredags satt jag hemma och degade, men det var ändå hur mysigt som helst, hade absolut inget behov av att göra något speciellt. att sitta hemma och mysa dög fint. sen i lördags var det väl lite småfest hos danni vilket var helt ok, sen vidare till någon koffe. hos koffe var det rätt drygt, men det var väl ändå ok på sitt sätt.

idag vaknade jag med en baksmälla som verkligen inte ville släppa, är inte säker på om den fortfarande sitter kvar, men jag tror iallafall inte att den gör det.

det är dessutom jobbigt att jag har en tendens till att sova långt in på dagarna, vilket resulterar i att jag inte alls är så trött när jag egentligen bör sova.. därför slutar det alltid som t.ex idag, klockan är 02.19 och jag har inte gått och lagt mig ännu :(. skall ju upp vid 7 imorgon, så jag hoppas verkligen att 5 kanske t.om. 6 timmars sömn räcker!

Inga kommentarer: