måndag 31 mars 2008

sjukhuset

jao, imorgon bär det av till sjukhuset. förhoppningsvis så är det sista gången, denna gången för att läkarna ville se om min näsa var sne efter att svullnaden försvunnit. just nu ser det väl inte så jätte farligt ut längre, det är mest att jag har de här blåtirorna runt ögonen, kan väl se lite små roligt ut eftersom att det kan sammankoppla s med amerikanska rugby spelare, haha. men det blir väl en del vila imorgon, jag slipper gå i skolan iaf :) dock har jag inte varit så duktig under lovet, har verkligen inte tagit tag i det som jag egentligen hade lovat mig själv att jag skulle göra. dvs att plugga, är bäst på att skjuta upp skoluppgifter, men jag lyckas alltid i slutändan ändå så ja. läste en bra bit min bok, har läst 2 timmar totalt och det är halva boken. känns som om att min bok känns fett slö att läsa, men det är väl antagligen för att texten är så sammanpressad.

Inga kommentarer: