måndag 11 maj 2009

skeptisk

jag är lite skeptisk angående imorgon, som det flesta kanske vet (i alla fall de som läser matematik b) så är det nationella prov imorgon. jag har generellt ganska svårt för matematik och det känns inte lönt att plugga (försökte precis), då jag inte kommer någon vart alls.. annars har det gått sådär för mig i denna kursen, stött på något ig (have to admit it!) och sen har jag även haft g, men jag misstänker att mitt betyg kommer att sättas efter detta provet, detta är liksom avgörandet. jag ska läsa matematik c i trean också, men jag var ung och dum när jag valde :)

4 kommentarer:

Linda - Livet är rosa! sa...

Klarar jag engelska b, då klarar du mattematik b Calleponken!
(vet ju dock inte om jag klarat det ännu, men den som lever får se)

ckay sa...

matematik är ju mer komplicerat!

Linda - Livet är rosa! sa...

Nej! Men jag kan ju passa på att tacka dig här och nu för all hjälp med engelskan, Linda får nämligen sitt G i engelska b =).

ps. ganska dåligt med uppdatering...?

ckay sa...

grattis linda! glad i could help!