måndag 4 maj 2009

paper therapy

det var ett tag sedan jag uttryckte något överhuvudtaget i bloggen. tiden har gått iväg och jag har inte riktigt tänkt så mycket på att skriva. däremot har jag nu fyllt 18 år, som jag nämnde i mitt förra inlägg, sjukt skönt ska ni veta! men förutom att man kan köpa alkohol ute och får lov att ta körkort så skiljer sig inte livet något speciellt. eller jo, det gör det faktiskt, i och med att man är myndig så är det en massa skit man måste fiffla mer, har inte riktigt tagit tag och fixat det ännu, men det ska jag göra. annars så spenderade jag min 18års dag ute och provade på helsingborgs krogliv, mitt intryck var - överskattat. men samtidigt så har jag inte haft allt för många 18åriga vänner med mig ut, därför misstänker jag att det bara kan bli roligare. var på den årliga olympiafesten också, det var kul. spenderade även valborg på krogen. kan kortfattat säga att det kostat mig en hel del, och nu är det även snart dags att köpa siesta biljetten, så ännu mer pengar flyger ifrån mig. men det är det värt hehe. nu ska jag snart iväg och kolla på skånederbyt, HIF mot MFF.

Inga kommentarer: