onsdag 30 juli 2008

long time no see

hej hej, det var ett tag sen, men som jag skrev i mitt forra inlagg sa har jag inte haft tillgang till internet forran nu. kan saga att vi hade rejal otur med vcadret uppe i bergen, det regnade i princip varje dag. vill ocksa passa pa att papeka att hemlangtan ar stor! kanns verkligen som om att man missat alldeles for mycket. missade helsingbrgsfestivalen for 3e aret irad, kanns verkligen inte kul. det ar dock skont att det har blivit varmt, nastan for varmt :D. for nog ta och passa pa att sola lite, sa att man inte behover kanna sig sa blek nar man kommer hem till sverige. kommer hem om 4 dagar tror jag att det ar, den 3e augusti, runt klockan 22 ar jag hemma, langtar enormt! det kanns som om att det bara blir trakigare och trakigare i polen, det hander ingenting speciellt och man har andra intressen har i livet. minns att jag alskade att aka till polen nar jag var liten, vi satt alltid dar hela sommarlovet, det hade varit sjalvmord nu for tiden. sitter for det mesta hos min mormor, som bor i en liten by, har tagit lite bilder pa den sa att ni far en uppfattning om hur det ser ut. det hander inte mkt dar och egentligen skulle jag joinat nagra att dra o bada, men det ser inte ut att bli av, da min mamma drojer otroligt lange nar hon ska handla. om jag inte hinner skriva fler inlagg innan jag kommer hem, sa ses vi den 3 eller ev. 4e augusti. puss.

Inga kommentarer: