lördag 5 juli 2008

because we only got whole night


igår var det minsann en hård kväll, och vi begav oss till retro. var lite smått roligt då vi blev utslängda från 3 barer för att ingen av oss var 18. så full som jag var erbjöd jag mig att köpa i den 4e baren och tro fan att dem sålde till oss haha. det var inte så mycket folk som det brukar vara på retro igår, och det var väl inte så speciellt kul heller för den delen, det är roligast dem första 2 gångerna typ. kevin som var där sin första gång hade nog sjukt kul, han såg minsann road ut i alla fall. erik och åslund stack hem i princip två timmar före mig och kevin av någon anledning och jag och kevin handlade upp våra sista pengar inne på retro så att vi inte hade råd att komma hem. tur var så träffade vi ett gäng äldre svenskar som hade haft företagsfest i danmark, dem var trevliga och fulla och de betalade vår biljett haha. vaknade upp idag helt torr i munnen och ville bara dricka, som tur var så slapp jag baksmällan!

Inga kommentarer: