torsdag 28 februari 2008

torsdag

idag ville man bara sova, får väl säga att det blev en lite sämre start på dagen än förväntat. jag kravlade mig upp ur sängen vid exakt 08.04, vilket är försent om jag ska hinna med min buss! men jag var klar lite senare och fick ta en senare buss. jag kom in till stan och hade missat 3an med små marginaler, så jag gick hastigt till en annan busshållplats och väntar. 3an kommer, men är fylld och bara kör förbi.. gosh? fick börja gå uppåt istället, jag kom försent, men inte allt försent.

annars har jag mest varit trött i skolan idag, har varit trött hela veckan, fett jobbigt. det enda man tänker på i skolan är att man ska sova när man kommer hem.. men det blir aldrig av :(
så nu sitter jag här ännu en gång, trött, och vill bara slänga mig ner i sängen. men det går inte.. har läxa jag måste göra, och så brukar det oftast vara, tyvärr. igår var dock en stressigare dag, hade mycket läxa osv, jag orkade tillsist inte ens plugga på mitt spanska prov. jag pluggade istället i skolan 15minuter innan jag skulle göra provet, haha. men jag tror faktiskt att det gick rätt så bra.

nu ska jag iallafall avsluta min bokrecension så att den blir gjord, sen om jag fortfarande har lust blir det nog en väldigt mysig tupplur :)

Inga kommentarer: