tisdag 26 februari 2008

halva veckan har gått

nu har halva veckan gått, och den går väl undan. var dock sjuk i måndags, då jag hade sovit på tok för lite, men det var skönt att få vara hemma och vila upp sig. det är konsekvenser man får ta när man vänder på sitt dygn under ett lov :p. det enda jobbiga med veckan är att det är en hel del plugg, och det slutar inte där, utan det fortsätter över till nästa vecka också. det känns som om den andra vågen är på väg..

för övrigt har jag blivit slapp, inte gymmat under lovet, jag, kevin och erik slappade till oss riktigt ordentligt. men jag tror det kommer bli förändringar inom kort. har också varit lite dålig med att uppdatera, ber om ursäkt till er som läser min blogg, ska försöka förbättra mig.

just nu sitter jag och klurar lite med NK pappret, lite väl sent kanske? men jag kör på de, hehe :)

Inga kommentarer: