måndag 25 februari 2008

sportlovet är över.

nu är sportlovet över, sorgligt nog. man har väl ändå lite skollängtan, alltid kul att träffa folket. dock är det plugget man bara inte vill tillbaks till! t.ex idag fick jag sitta och stress skriva en halv a4 sida på spanska om ifall kvinnor fortfarande var hemmafruar typ. men gosh liksom, fett onödigt.

annars har mitt sportlov varit väldigt slappt! men det var fett skönt, älskar verkligen att bara dega framför datan och lira tibia, haha :) festade på första fredagen, sen även på tisdagen, och även fredagen och lördagen på helgen efter. men jag orkar inte skriva något festdagboken inlägg, tyvärr. kanske gör det senare iofs, kan ju direkt berätta att första fredagsfesten denna helgen var den sämsta jag någonsin har varit på, det var så illa att jag kevin och erik var inne i 15 min, sen drog vi ut igen. hm.. vad har jag mer gjort på lovet? jag har glott på film en dag hos linda, tror jag iaf? ;p och sen hade vi lite mysfilmkväll, jag, kevin, dani, linda, ebba och adam. sen sov jag över med dani&linda en dag, även där glodde vi på film. sen har det bara varit mycket hemmasittande vilket jag gillar!

ber även om ursäkt till er som gillar att läsa min blogg, har varit fett dålig på att uppdatera under lovet, men blir man slapp så blir man.

Inga kommentarer: