måndag 24 augusti 2009

what if i win or lose, this is not true.

Var ett tag sedan jag lämnade något avtryck i bloggen, så tänkte att jag skulle göra det nu när jag inte har så mycket bättre för mig faktiskt.
Sommarlovet är slut och skolan har dragit i gång, såg faktiskt fram emot skolan, då jag faktiskt har saknat att träffa alla vänner & bekanta. Dock tror jag att jag kommer att ångra mitt nuvarande tankesätt längre in på skolåret, men kanske inte, vem vet? Trean ska ju inte vara så himla jobbig, förutom projektarbetet, som vi dessutom påbörjade lite smått idag. Jag visste redan sedan slutet av tvåan vad jag vill syssla med, så för mig var det ingen jobbig dag, dock hade jag inte funderat ut en nyckelfråga till problemet som jag vill arbeta kring.
För att hoppa från skolan till något annat, så var jag i fredags i Malmö med mina goda grabbar, vi skulle se Promoe och Familjen, onekligen soft. Det var god stämning på tåget och en del öl, vi missade tyvärr cirkus 30 minuter av Promoes konsert, men det gör inte så mycket. Efter vår Malmö vistelse så stack jag och Kevin för att träffa Mange och hängde med honom hem och chillade. Innan jag visste ordet av det så vaknade jag upp i Manges säng med Kevin liggandes bredvid mig och Mange låg nedanför mig och Kevin, blev rätt chockad, som det kan gå. ;]

Inga kommentarer: