söndag 16 augusti 2009

ommöblerat!

Igår flyttade min bror hit sina saker efter som att han sagt upp sin lägenhet i Karlstad och ska flytta till USA i ett halvår och göra sitt examensarbete på Harvard Medical School. Detta innebar mer än vad jag trodde, till min stora förvåning, på ett väldigt positivt håll, så har jag nu grejer hemma som är riktigt softa! En stereo som jag kopplat till datorn istället för mina gamla datorhögtalare, min brors gamla tv (har haft en skruttig jävel sedan den förra gick sönder), nintendo wii, en dvd och nya skrivbord till rummet, och en jävla massa filmer, verkligen sjukt mycket, och slutligen en Mac dator. Mitt rum ser så jävla mycket fräschare ut och jag är så himla nöjd! :D

1 kommentar:

Linda - Livet är rosa! sa...

Jag kommer till dig och spelar wii :D.